15 februari 2017

Alla hjärtans dag med kort och ett hjärta

Igår var det Alla hjärtans dag, och jag visade upp ett trähjärta som jag piffat till i Cili In Papers blogg. I måndags visade jag upp två Alla hjärtans dag-kort i samma blogg. Nu tänkte jag visa dem här!
Här kommer först hjärtat:



Jag har använt söta papper från Love & Adore, årets Valentine-serie
från Simple Stories.
 

Och här kommer de två korten:


Serien Love & Adore har också jättefina dekorationer! 
Diecuts, chipboardfigurer och söta stickers.


Visst är det fint med hexagon-formen på dessa. Jag har använt dies från
Crafters Companion för att stansa ut dem.
 

Kort nummer två har också de fina hexagonformerna,
samma papper och stil, men här stänkte jag lite svart mist på kortet.
 

En av de fina chipboard-figurerna fick pryda det här kortet.
 

Allt material hittar du hos Cili In Papers.
HÄR hittar du allt som hör till serien Love & Adore.
 
 

Inga kommentarer: