13 april 2017

Ett ägg med patina för BoBunny

När nu påskhelgen inletts vill jag bjuda på denna skapelse.
jag pysslade ihop några påskdekorationer för BoBunny.

Jag använde papper från serien Faith ihop med dessa mixed media-produkter från Pentart:


Det blev dessa saker. 
Ägget är ett papp-påskägg som jag först grundat med gesso och sedan använt 
Patina-effektprodukter på. De två godispåsarna och "moroten" som ligger framför dem 
har jag skurit ut med min Silhouette Cameo. 
Den lilla träasken har jag också använt Patinaeffekt-produkter på.


Så här ser ägget ut i närbild.
Med lite BoBunny Glitter Paste och halvpärlor på!
Bandet gjorde jag enkelt av papper från serien Faith
Fjärilen är utstansad med en BoBunny-die.


De två papperspåsarna är väl perfekta att fylla med godis!?


Fler bilder på den lilla träasken som fick patinaeffekt!

Och så den här som ska föreställa en morot! Haha!
Men den blev rätt söt ändå!

Och med det vill jag önska er

EN RIKTIGT GLAD OCH FIN PÅSKHELG!

Inga kommentarer: