11 juli 2017

Ett kort till Mats som flyttar till Nederländerna

Idag ska jag visa ett kort som jag inte kan ta åt mig så mycket av äran att ha gjort... Jag har fått fin hjälp av den fantastiska Ullis LillBlomman, som bistått med de två vackert färglagda stämpelmotiven! STORT tack, Ullis!


På jobbet har vi en Mats som nu ska till Haag i Nederländerna och jobba några år.
Vi firade av honom strax före midsommar. 


Det roliga var att när jag var i Amsterdam i maj så fick jag massor av härliga scrapsaker
av min kompis Amy Voorthuis som jag träffade där. Vi har känt varandra
i några år nu tack vare att vi båda kom med i BoBunnys designteam för fyra år sen.

Bland de scrapsaker jag fick av henne fanns två stämplar med typiska motiv
från Nederländerna. Dessa stämplar kom ju väl pass när jag skulle skapa ett kort till Mats!
Men eftersom jag är kass på att färglägga stämpelmotiv 
så bad jag min fina vän Ullis om experthjälp.
Titta så fint hon färglagt!



1 kommentar:

Tessan/Jejje sa...

Sweet Jesus vad fina stämplar och färgläggning. :)